4 Temmuz 2013 Perşembe

Kaç Yıl Geçti Aradan?-Naşide Gökbudak


Tabi bu yoğunlukta kitap okumayıda ihmal etmemeye çalıştım.

Bu kitabı bitirdim beğendim tek sorun çok fazla karakter olduğu için o hangisiydi bu kimdi diye bazen geriye döndüm.Ama genel olarak ilk defa okuduğum bir yazardı ve diğer birçok kitabı var onlarıda okumak isterim.


KİTAP ÖZETİ


Aradan geçen yılların hatrına mıdır bilinmez; tam da bitti derken, birbirinden kopmuş hayatların yollarını buluşturup bir araya getireni kimimize göre tesadüf, kimimize göre de kaderdir.
Rüya, Gülsüm,Canan, Nerime, Gamze, Gülten, Saltanat ve Seher...Yaşadıkları ile bibirine yabancı ama yaşananların bıraktığı izlere; acılara, hüzünlere, aşklara ve ayrılıklara tanıdık sekiz kadın...
Yıllar önce hayatları farklı yollara savrulmuş sekiz arkadaşın, yirmi beş yıl sonra bir gün tesadüfle bir araya gelmeleri üzerine; aradan geçen yılları hayatlarında neleri biriktirdiğini anlatmaları ve eski günleri yadetmeleri ile sonlanan eşsiz bir yaşam öyküsü...
Naşide Gökbudakın yalın anlatımı ve akıcı üslubuyla yazdığı "Kaç Yıl Geçti Aradan" adlı bu eseri bir solukta okuyacak ve duygu yüklü bir iklime sürükleneceksiniz...

4 yorum:

  1. Naşide Gökbudakın kitaplarını zevkle okuyorum ben, yaşanmış olayları çok akıcı ve sürükleyici bir şekilde yazıyor, seviyorum :)
    Bu kitabını okumadım, hemen listeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekle ekle bencede banu:)sen hangilerini okudun hangilerini tavsiye edersin Naşide Gökbudak kitaplarını.Bende birde okumadığım Sırma'nın günlüğü var
      sevgiler

      Sil
    2. Ben hepsini zevkle okudum doğrusu...
      Hümeyra, Perina, Sıdıka Hanım, Feraye, Rahmi bey... Bunlar okuduklarım...
      Bazen diyorum ki, benden bir tane daha olsa, O oturup bütüüün gün ve gece hep kitap okusa :))

      Sil
    3. Gerçekten bende bazen oyle duşunuyorum durmadan kitap alıyorum bana oyle biri lazım.sağol paylaşımın için

      sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...