22 Mayıs 2013 Çarşamba

Düğünümüze Son 3 gün kala

Malum sünnet Düğün hazırlıkları içerisindeiz.Son 3 gün kaldı.Bir yanda hyecan bir yanda yorgunluk bir yandan geçsede bitse düşünceleri var.Geçen gün ayuarladığımız Salon ile konuşmaya gittik süslemeleri hazırlıkları konuştuk.Ben oğlumun bebekliğinden  bu yana resimlerinden oluşan Slayt hazırlamıştım fakat salon yetkilisi slayt için fotoğrafçılarının projeksiyon cihazı olmadığını o yüzden slayt yapamayacağımızı söyledi.Birkaç tandığımıza sorduk ama maalesef yokmuş.Üzüldüm o kadar hazırlandığım heveslendim ama mümkün olmadı.Neyse yinede hazırladığım slaytı saklıycam oğşum büyüyünce seyretsin.Eminönünden süsşeme için tül konfeti volkan,Sünnetime hoşgeldiniz,Maaşallah yazısı aldık.Şimşek Mcqueen Pinyata aldık.İçine oyuncakları aldık.Palyaçoyu ayarladık.Ben elbiseme uygun ayakkabı ve çantamı aldım birkaç ufak detay dışında hazırız.Düğün sahipliği ve ağırlama konusunda Umarım Alnımızın akıyla çıkarız 
Perşembe günüde blog sayesinde tanıştığım canım arkadaşım sevilin kardeşinin kına gecesi var.Düğünü bizim düğünden bir gün önce olduğu için gidemiyorum o yüzden kınaya öutlaka gitmek istiyorum Sevilide birkaç aydırda göremediğim için görmek istiyorum.
Bana şans dileyin düğünümüz iyi güzel eğlenceli geçsin:)


10 yorum:

  1. tebrik ederim, hayırlısı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin sana... Hayırlısıyla atlatırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin,her şey yolunda gitsin inşallah...Unutmayın farklı kesimlerden bir çok insanı aynı anda aynı derecede memnun etmeniz zor...Bu sizin gününüz,tadını çıkarın...
    hayırlı uğurlu olsun şimdiden...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlısı ile biter inş vakit o ana gelince kendiliğinden akıp gidiyor zaman allah damatlığını da göstersin

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun canım. Allah damatlığını da göstersin :)

    YanıtlaSil
  6. Harika hazırlanmışsın,palyaço bile var,yaşasın:))Bol şanslar,rahat ol,resimleri bize de göster sonrA:)

    YanıtlaSil
  7. Stres yok, gerilmeye hiç gerek yok, her şey yolunda gidecek ve bu kadar dert ettiğin için sonradan kendine kızacaksın.
    Tadını çıkartmaya bak. Biliyorsun, her şey geçip, gidiyor ve tekrarı mümkün olmuyor.
    Sünnet düğününüz hayırlı ve uğurlu olsun. Delikanlıya sağlıklı ve mutlu uzun bir ömür diliyorum. Esen kalın...














    YanıtlaSil
  8. Güzel dileklerin için çok teşekkürler.
    Allah sizinde yardımcınız olsun. Düğün koşuşturmacası gerçekten başka bir şeymiş. Tebrikler :))

    YanıtlaSil
  9. Canim insallah cok cok guzel bir dugununuz olacak, tum yorgunluklarin karsiligini alacak ve coook egleneceksiniz..hani ben bile istedim orada olupta dugununuze gelmeyi. Simdiden hayirlisi olsun diyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Resimleri bekliyoruz! :) Şimdiden hayırlı uğurlu olsun...
    Sevgiler :)

    (Darısı bizimkilerin başına...)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...