6 Mart 2013 Çarşamba

Oğluşumla İlkokula hazırlık için aldıklarım

Efe bu sene Eylülde okula başlayacak.Anaokuluna devam ediyor okuma ve matematik olarak genel anlamda hevesli olduğunu gördüm.Okulundaki pedagoga sordum baskı yapmadan hazırlık anlamında destek olabilirsiniz dedi.Benim acaba sıkılırmı gibi bir endişem vardı ama sıkılacağını düşünmüyorum hem o hem siz daha kolaylık yaşarsınız dedi.
Bende belli bazı destek yayınları aldım birisini arkadaşım verdi.
Haftasonu Keloğlan Matematik Ülkesinde olana çalıştık çokda zevk aldı cd olduğu için bir çizgi film havasında eğlenceli bir matematik eğitimi olarak keyifliydi hiç sıkılmadı hatta 1 ünite bile yapmayacaktık ilk aşamada fakat Efe ünite 2 yi bitirdi.
Hepsi ile ilgilide hem internette yorumları okudum hemde okula sordum genel olarak insanlar çok memnunlardı.
Aldığımız Destek yayınları.


              Morpa Okuma yazma öğreniyorum seti(55 kitap)
                                İçeriği
Okuma Yazma Öğreniyorum \'29 Kitap\'
Matematik Öğreniyorum \'15 Kitap\'
Yaşasın İlk Defterim
Kolay Okuma Dizisi \'10 Kitap\'
Morpa Kampüs






















                                Keloğlan Matematik Ülkesinde Cd
Keloğlan Matematik Ülkesinde ilköğretim 1. sınıf öğrencisinin yaş grubunu göz önünde bulundurarak MEB 1. sınıf matematik müfredatına tam uyumlu bir şekilde bilgiyi aktarmak, interaktif (etkileşimli) animasyonlarla ilgiyi odaklamak, başarıyı ödüllendirmek ve öğrenimi oyunlara destekleyici en sıkıcı ya da en zor konuları bile çizgi film tadında işleyerek eğlenceli hale getirmek üzerine kurgulanmıştır






















                  Nasreddin Hoca ile Okuma Yazma Öğreniyorum Seti

1 adet İnteraktif Eğitim CD'si
1 Adet VCD
8 Adet Okuma Kitabı
1 Adet 176 Sayfa Etkinlik Kitabı
40 adet Ses Kartı
Sözcük Avı Oyun Kartları




2 yorum:

  1. Ne güzel ,eminim sizin için de çok keyifli olmuştur :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzeller , bende yardımcı olmaya gittiğim çocuklar için düşüneceğim :) Güzel zamanlar diliyorum,sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...