7 Mart 2013 Perşembe

Öglenleri Yürüyüş yolum

Hafta içi her gün Galata köprüsünde Öğlenleri yemekten sonra en az 30 dakika bazen 40-45 dakika yürümeye çalışıyorum.Bazende ters yöne Kabataşa doğru yürüyorum.Çünkü bir spor salonuna gitme imkanım maalesef yok.Akşam oğlum 9-9 buçuk arası yatıyor bende akşam 7buçukta evde oluyorum eğer sporada gitsem onu çok az göreceğim yada sadece sabahları görüşebileceğiz.Aslında 1 saat yürümem gerekiyor.Ama yemekhanede yemeğini al ye derken yarım saat geçiyor.Gerçi öğlenleri yediğim pekde birşey yok zaten diyet yemeği neyse onu alıp yiyorum.Ama hava kötü değilse bu yolda  deniz kokusu ala ala kulağımda müzik ile yürüyüş çok iyi geliyor.Kötüyse de montum atkım falan güzelce sarınıp yürüyorum.Zaten bundan sonrada havalar ısınır inşallah dahada keyifli olur.Çoğu zaman akşamlarıda 15-20 dakika otobüse kadar yürüyorum.İş yerindeki arkadaşım ne güzel hiç vazgeçmiyorsun yürüyüşlerinden diyor bende inşallah bu kararlılıkla devam ederim diyorum.Bazen öğlenleri gelince bir yorgunluk bir ağırlık çöküyor bazende aldığım güzel havadan sonra işe adapte olmakda zor oluyor:)
Bugün yürüyüş yolumda biraz resim çektim.



15 yorum:


  1. Ne güzel fırsatınız oluyor: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sadece Öğle tatillerinde ancak işte fırsatım oluyor yoksa fırsat maalesef yok.
      sevgiler derya:)

      Sil
  2. harika ! ben de yürüyorum öğlenleri ama maalesef benim manzaram böyle nefis değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.İşyerimin buralara yakın olmasından kaynaklanıyor yoksa benimde manzaramın böyle nefis olması zor bir ihtimaldi.Ama olsun yürüyüş yapıyor olmak bile rahatlatıyro insanı dimi ama gonca.

      Sil
  3. ne güzel harika böyle bir firsatın olması çok hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Fırsat yaratmaya çalışıyorum işyerimin buraya yakın olmasıda bir avantaj tabi.

      Sil
  4. öğlen yürümek aklıma gelmemişti :((
    eve yemeğe gideceğime yürüsem daha iyiymiş !
    Allah devamını getirsin sizin için de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yakınlarda rahat yürüyebileceğin yer varsa bence değerlendirmeni tavsiye ederim.
      Eve yemeğe gitmekde güzel birşey evin o kadar yakın demek sende çok şanslısın canım
      Amin canım inşallah aynı kararlılıkta devam ederim:)
      sevgiler

      Sil
  5. Ne kadar iç açısı bir yol, insan gün ortası enerji depolar :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Gelince bazen yorgun hissediyorum bazende aldığım havadan sonra işe adapte olmam zor oluyor ama
      sevgiler:)

      Sil
  6. Ne harika bir yol adaşım sana katılmak istedim valla;) maşallah azmine umarım dilediğin kiloya ulaşırsın. Bu arada spor salonlarını hiç sevmiyorum böyle açık hava çok daha güzel bence;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım keşke yakın olsanda beraber yürüsek ne keyifli olur.İşyerindeki arkadaşlarım pek yürümek istemiyorlar yorucu oluyor diye.İnşallah istediğim kiloya ulaşırım canım.
      Sevgiler derya

      Sil
    2. Ahh keşkee canım yaa çok isterim.. İlerki yıllarda inşallah İstanbula geri taşınmayı planlıyoruz inşallah o zaman sağlıklı yaşam yürüyüşler yaparız beraber;)

      Sil
  7. spor salonundansa böyle bir yürüyüş yolu bence daha harika.ter kokularındansa mis gibi iyot kokusu(hava kirliliği yoksa tabii) ve harika bir manzara,daha ne olsun?:)

    YanıtlaSil
  8. І don't even know how I stopped up right here, however I believed this publish was great. I do not understand who you might be but certainly you are going to a well-known blogger if you are not already. Cheers!

    Feel free to visit my web page Pinterest.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...