12 Mart 2013 Salı

Bol gezmeli haftasonundan

Cumartesi günü kardeşim ve eşi İzmir'den diğer kardeşimde Ankara'dan bizleri ziyarete geldiler.
2 Aydır gelmiyorlardı.İzmirde olan kardeşim orada İnşaat Mühendisliği yaptığı için 1 senedir orada yaşıyorlar 1 sene daha orada kalıcaklar.Ondan sonra nereye gidecekleride maalesef belli değil.Ankarada olan kardeşimde Bilkent Endüstri Mühendisliğinde son sınıfta okuyor.Her birimiz bir büyükşehirde yaşıyoruz.Sık sık görüşemiyoruz birbirimizi özlüyoruz.Bir tek ben annem ve babama yakın oturuyorum.İyikide yakın oturuyorum tek kız çocukları olarak benim yakınlarında olmam onlarıda mutlu ediyor.Fakat Efenin okulundan dolayı ancak cumartesi akşamları görüşebiliyoruz.Bu cumartesi hep beraber annemlerdeydik.Geldikleri gün evimizi yeniledik diye masanın üzerine güzel dekoratif bir ayna aldılar.Bende banyo ve tuvalete halı ve ayrıca servis sehpası aldım.
Onlarıda ayrıca paylaşıcam sizlerdende birkaç tavsiye alıcam.
Pazar günü kahvaltıya çağırdım.Güzel hep beraber kahvaltı yaptık kahvelerimizi içtikten sonra havada güzel hadi hep beraber gezmeye çıkalım dedim.
Florya sosyal tesislerini kalabalıklığından dolayı pazar günleri pek tercih etmesemde onlar için gittik.Tabiki koca tesiste otoparkta yer bulamayacak kadar kalabalıktı.Birşeyler içmek için oturucak yer bile zor bulduk biraz sahilde yürüdük biraz efenin gönlü olsun diye lunaparka gittik.
Sonrasında orada fazla kalmadık Miniaturk'u daha önce görüp görmediklerini sorduk görmemislerdi oraya gittik.Orasıda baya kalabalıktı.Ama neyse gezdik onlar içinde bizim içinde güzel bir geziydi.Ama baya yorulduk.
Efede ilk defa buraya gidiyordu hoşuna gitti.
Akşam annecim ne güzel bir gün geçirdik ama dimi diyordu.


Gezimizden resimler;








13 yorum:

  1. Ne güzeldir kavuşmak özlemle beklediklerine... Gözün aydın...

    Bu arada Florya sosyal tesislerindeki insanların /danışmadaki kızın, kominin, şef garsonun/ tavırlarından çok ama çok rahatsızım. C.tesi günü sipariş verdikten sonra masayı terk edip çıkmak zorunda kaldık düşün artık: (

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Evet sanki bedavaya veriyorlarmış,lütfediyorlamırş gibi neden geldin der gibi halleri var.Sende baya sinirlenmişsin.Şu uzun sıra mevzuları arttığından beri birkaç senedir orada yemek yemiyoruz bizde.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. her şey bir yana ben bu yakışıklıya bayıldım
    maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mavianne yakışıklı dimi ama kuzum:)
      sevgiler:)

      Sil
  3. ne güzel bir gün Allah ağınızın tadını bozmasın :) Allah tekrar kavuşursun kardeşlerinize

    YanıtlaSil
  4. Ne güzelbir haftasonu olmuş Efeyi yerim çom tatlı maşallah;) Florya sosyal tesislerini çok severim ama çok kalabalık dediğiniz gibi Yeşilköy sosyal tesislerde güzel ;) miniaturke bayılıyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim.Yeşilköy sosyal tesislerine hiç gitmedim orayda gidelim birgün:)
      Bende severim canım miniatürkü çok güzel bir yer:)
      sevgiler

      Sil
  5. çok güzel olmuştur sizin için en çokta efe için :) daha önce hiç gitmedim bende eşimi fişekliyimde gidelim bir ara. yakışıklı çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Güzin çok güzel oldu güzel geçti efe için en çokda:)Bencede bir an önce gidin:)
      Teşekkürler
      sevgiler:)

      Sil
  6. Efe'ye maşallah çok tatlı.Ailenizle daha nice güzel günler geçirmenizi dilerim,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım güzel dileklerin için.sevgiler:)

      Sil
  7. Annene hep yakın ol benim gibi kaybedince çook özleniyor. Güzel bi hafta sonu olmuş efeye sevgiler sanalda olsa teyzesi seviyor onu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi canım çok haklısın haftada bir gün gidiyorum diye sitem ediyor bende çok zaman vicdan yapıyorum:(Sağol canım oda seni tanısaydı severdi eminim teyzesi:)
      sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...