9 Kasım 2012 Cuma

Hediye kitaplarımda son durum



Kitaplarımı yaklaşık 20 kişiye gönderdim ayrı ayrı kargo yaptım ama çoğuna not yazamadım ufak hediyeler eklemek isterdim ekleyemedim şimdiden kitap gönderdiğim arkadaşlardan özür diliyorum.Sebebim rahatsızlığım ve iş yoğunluğumdan kaynaklanıyor.Hepside uamrım beğenir ve güle güle okurlar.
İlgi gösteren yorum yapan herkese teşekkür ederim
Kitaplarda son kalan durum bu;
Eğer isteyen olursa bunlarıda göndermek isterim
Blogunda duyurmak isteyenler olursada memnun olurum
İsteyen olmazsada dolabıma geri kaldırırım :)
Yakında tüyap kitap fuarı var onada birkaç kitap listesi hazırlıycam bakalım

KİTAP LİSTEM
KİMSE OKUMAZSA BEN OKURUM AYŞE ARMAN
DOST KAZANMA VE İNSANLARI ETKİLEME SANATI DALE CARNEİGE
YÖNETİCİLER İÇİN NLP DR.HARRY ALDER
ZOR İNSANLARLA BAŞETMENİN YOLLARI DR.RİCK BRINKMAN
İĞNE FATMA BELGİN
YOLLCULUK NEREYE HEMŞERİM GÜLSE BİRSEL
EVLERİN IŞIKLARI BİR BİR YANARKEN İCLAL AYDIN
HAYAT GÜZELDİR İCLAL AYDIN
SOSYETE FALCISI ALİ GÜLTEKİN

20 yorum:

  1. Ben de aldım kargonu, bır de buraya yazayım: )

    Not ılıstırseydın gunun/etkınlıgının anısına guzel olurdu.

    Yıne de boyle bırsey yaptıgın ıcın cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. KEŞKE CANIM DEDİĞİN GİBİ YAPSAYDIM
    RİCA EDERİM

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Hey selam sana mesajı profilinden atacaktım ama google+ beni deli etti yazamadım ordan :) mail adresini vermen mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresim dozmen@elmor.com.tr

      Sil
    2. Canim bu maili.ancak pazartesi gorebiliyorum

      Sil
    3. Benim için sorun yok. Yazdım maili.

      Sil
    4. Efsun teşekkür ederim mailin için.Yazdığını dikkate aldım değerlendirdim :)

      Sil
    5. Farkettim :) Teşekkür ederim :))

      Sil
  4. Canım kitabım dün geldi ben de sana yazacaktım. Tekrar çoooook teşekkür ederim :)

    Sevgiler,

    Derya

    YanıtlaSil
  5. kitabım geldı tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir etkinlik hazırladın canım bence..kitaplar için bende şimdiden teşekkür ederim canım benim:))ilk listeyi bana yolladığında wooowww ne cok kitap vardemiştim şimdi az kalmış :))sevindim..Şimdi çogu kişi senin o güzel kitaplarından yararlanıp okuma keyfi yapıcak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım sana vereceğim kitapları sende seversın.umarım dıger arkadaslarda sever

      Sil
  7. çok geç kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef:(Ama baska boyle etkınlıkler yaptıkca yıne katılırsınız devam edecek ben kıtaplarımı okuyup bıtırdıkce.

      Sil
  8. Kitaplar elime bugün ulaştı.Tenefüste babam yanına çağırdı ve -sana bir karfo geldi- dedi o an öyle bir çığlık attım ki koridordaki bütün öğrenciler bana baktı :D Elimdeki kitabı okuyacağım ve sonra o kitaplara başlayacağım.Gerçekten çok teşekkür ederim... <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar cok sevındım mutlu olmana.Gule gule oku meltem
      sevgıler

      Sil
  9. Kargo yazacaktım yukarıda bu arada kusura bakmayın :D tekrar teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
  10. kitaplar için tekrar tekrar teşekkür ederim... okudum bitirdim ama yorumlayamadım bir türlü...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...