1 Mart 2012 Perşembe

HERŞEYDEN ANLAYAN TEK İNSAN



Güzel bir yazı;
HERŞEYDEN ANLAYAN TEK İNSAN 

Benim annem
doktordur.


Başım  ağrıyor...
- Saçını ıslak ıslak kurutmadan
çıktın, ondan.
- Başım dönüyor...
- E bi şey yemiyorsun,
açlıktan.
*
Eczacıdır aynı zamanda...
- Gözüm morardı.
- Gel, patates basayım.
- Kepeklerim azdı yaaa...
- Zeytinyağı süreyim.
- Arpacık çıktı.
- Sarmısak değdireyim.
*
Hemşiredir...
- Öf, terledim be.
- Gel, sırtına havlu koyayım.
*
Röntgen mütehassısıdır.. .
- Öhhööhhööhhö!
- İçme şu zıkkımı, ciğerlerin doldu.
*
Ben henüz bebeyken,
anestezi uzmanıydı...

- Dandini dandini dastaaana.
*
Bi ara sünnetçiydi...
- Çıkar, pansuman yapıcam.
*
Ürologdur...
- Senin çişin niye sarı bakiim?
*
Fizyoterapisttir. ..
- Dizim ağrıyor.
- Benim de belim ağrıyor, geçer.
*
Diyetisyendir. ..
- Mis gibi türlü yaptım, sakın sokakta hamburger filan yiyip gelme.
- Ama anne...
- Aması maması yok, cola da içme!
*
Cildiyecidir. ..
- Sırtımda sivilce çıktı.
- Çikolata yeme.
*
Laboranttır.. .
- Burnum akıyor.
- Üşütmüşsün sen... Şimdi ben sana bi ada çayı kaynatayım, rezene, bal, limon, tarçınla zencefili de ılık ılık iç, sırtına da rakıyla aspirini karıştırıp sürelim, sabaha bi şeyin kalmaz.
*
Psikiyatrdır. ..
- Nen var oğlum?
- Bi şeyim yok.
- Var var... Canın sıkkın senin.
- Ya bırak, iyiyim ben.
- Yok yok, bilirim ben... Bi şeyin var.
- Anne delirtme beni!
- Bak, gördün mü...
- Neyi gördüm mü?
- Bi şey var sende.
- Kendimi jiletliycem şimdi...
- Sinirlerin bozuk senin.
*
Genetikçidir. ..
- Abinle sen babanıza çekmişiniz zaten, o da sinirli... Bütün kötü huylarınızı ondan almışınız.
*
Veterinerdir. ..
- Anne bu sene, Babalar Günü’nde babama Nataşa hediye edebilir miyim?
- Defol! Hayvan! 

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...